Eat well, stay well!

Kosten för din träning visar hur snabbt du vill se ett resultat..
efter du har tränat så är det jätteviktigt att du väljer rätt mat som tex sallader, kyckling,fisk,kött alltså mycket proteiner.Jag älskar verkligen LCHF.. visst jag kör inte alltför noggrant för då hade jag blivit riktigt äcklad, skit om man kollar i recept för LCHF så har dom så mycket grädde i, det är rätt överdrivet tycker jag , därför kör jag lchf-mini som jag brukar kalla det hehe ;) jag äter tex : en fräsch sallad med avokado, en köttbit & dessing :) det är min stil på mat jag bara älskar det! och det är superbra , man känner inte sig lika svullen , perfekt & äta innan man ska ut & festa !
Tillbaka till ämnet, det är inte lätt att gå ner i vikt man måste kämpa , tänka possitivt och se ett mål en "drömkropp"
Då blir man mer peppad till att ta tag i träning !:)
För att inte tröttna på din träning så fördela din träning & variera den, då blir den roligare !
Jag tycker själv det är bättre att fördela måltiderna på hela dagen alltså SMÅ måltider med få kalorier !
det håller uppe blodsockret , bättre matsmältning & större fettförbränning!
För bäst förbränning så är Löpning superbra (intervallträning)..
Övningar för platt mage ! (övningar jag gör! )

Tips på Nyttigt godis!
Om du är sugen på godis efter din träning fick jag ett tips från min killkompis att äta en snickers!
Innehåller 200kcal, en del tycker man men om man ser det utifrån att man behöver proteiner & fett så innehåller en snicker 50,3% fett & 12,4% fett..
Sen är ju såklart nötter så mycket nyttigare men det tar inte väck sötsuget lika bra :)
Det sägs att få bort sötsuget ska man lukta på färskt kaffe ! & borsta tänderna !
hehe det hjälpte faktiskt lite för mig ! hehe testa !;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0