Hm..

Alltså min träning har väl gått sådär , jag har tränat rätt mycket men känner mig inte nöjd , jag har ju en bra form redan & väger 53 kilo & 160 cm , alltså 20,4 i BMI ! men jag vill ner till 50 & BMI 19 typ..
satsar mera på att äta rätt lite kalorier men ändå inte struntá i kolhydraterna, man behöver tex till frukost.
frukosten är ändå det målet jag satsar mest på , man ska äta mycket på morgonen för att du har sovit hela natten och behöver energi, men ett TIPS är att gå ut o gå en runda innan du äter din frukost om du då vill satsa på att gå ner i vikt för då tar det lixom från ditt fett du har istället för att det tar från din frukost du nyss ätit,:D
bra va ? försök då också få upp pulsen , typ spring gå spring gå.. det fungerar jättebra för mig !
jag brukar springa , sedan stretcha o direkt på Zumba :D då är man lixom uppvärmd!
om du inte har Zumba hemma kan du alltid ladda ner det på thepiratebay.com eller torrentz.com ..
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0