Snyggt med piercing!

Själv kan jag tycka att piercings är riktigt snyggt , alla piercingar förutom i ansiktet..
fördelar med piercings: snyggt & sexigt (alla ställen förutom i ansiket då)
Man behöver inte ha så mycket lösa smycken på sig imed att man redan har piercings som sitter fast ..
Det finns så mycket snygga smycken som man kan köpa :)tex: www.barbella.se där hittar jag mina fina piercings:D

Nakdelar med piercings: Infektioner, Min kompis piercing växte ut två ggr , för vissa går det inte alls för,kroppen gillar inte det & stöter ut de ., När du blir gravid får du ta ut den, & att ta navelpiercing är något av det som ger sån smärta , man kan inte riktigt förklara känslan, känns typ som en kniv i magen hehe, men snyggt som fan! grejen var att jag tog med nål kanske helt annorlunda & ta med pistol..
Man fastnar om man har navelpiercing,, alltså jag har navelpiercing o jag brukar fastna i mina kläder speciellt min stickade koftor hehe:) men det får man ta för det är så jäkla snyggt speciellt på en tränad kropp ( magrutor;) ..
Snyggt va?!;)


Jag tycker Bröstpiercing är sjukt snyggt håller ni inte med? ;)
så otroligt sexigt , fast jag tycker man bara ska ta i den ena bröstvårtan mycket snyggare..
Bröst piercing är enligt andra ondast & ta , den är med i kategorin navelpiercing.. & conch .
Conch tar man i örat i brosket vilket sägs göra sjukt ont!

Va säger ni ? gör det ont !?
vill ha en sådan tycker det är riktigt snyggt med mycket öronhängen!


Inspiration!



Lite konstigt kanske , aldrig sätt de eller tänk på det faktiskt..
Något ni skulle kunna tänka er?
Tror ni det gör ont?;)



Sjukt VACKERT!



Snyggt enligt mig! en extra touch på det hela!

Snyggt men ändå rätt läskigt!

Blir man inte rätt sugen på att skaffa bröstpiercing
när man ser dessa skönheter!?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0