typisk matdagar för mig hädanefter!

Nu ska det bli ändringar! jag ska börja ta mig i kragen & börja träna på riktigt !
nu vill jag börja se riktiga resultat! jag skriver ut det här just för att det är kul för er o följa &
peppa mig till något jag verkligen vill! ;)
Jag ska skriva matdagbok & träningsdagbok & hålla på ett tag och verkligen se till att jag ska fixa detta nu!
Min luch 6 middag förendras självklart från dag till dag men ska hålla frukosten samma iaf.!
Typisk frukost för mig från & med imorgon ! tror ni jag fixar de? , jajamen !:D
Frukost: 1dl havregrynsgröt,vatten + Juice!

Lunch: Fläskkött, fetaost,sallad,valfri sås + vatten!

Mellis: Valfri frukt.

Middag: Tonfisksallad,ägg+vatten !

Ps: Vatten bör du dricka mycket av ! vatten rensar kroppen från bakterier & får din hy att glänsa!
det stämmer faktiskt ! fast det kanske inte är så gott o dricka massor med vatten.. men testa med lite citron & isbitar känns lyxigare då ;D puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0